今日帶了心怡同程晴兩姐妹去城門水塘睇馬騮…..住市區既我們, 真的很少機會會睇到馬騮呢!

中午係荃灣食個午餐, 就搭小巴到城門水塘喇!


呢日有d想焗雨, 天氣都悶熱, 幸好城門水塘路段都有大樹遮蔭…..開始無幾耐已經見到馬騮喇, 心怡同妹頭都好興趣的…..不過予晴抱住都好驚, 好攪笑~

一時糖黐豆, 一時水溝油的兩表姐妹~


 ---> 多左個人仔.....成幅相攪笑左~~ 


沿途有樹蔭, 好好行~~




予晴, 落地自己行吓.....




兩行高高既大樹, 現場睇好靚架!!! 


唔嗌交時......孖公仔, 好可愛~~


太羨慕了.......有個女成日幫你地影靚相!! 


予晴: 媽媽~~ 抱 !


媽媽: 唔好啦, 影張相先啦~~


Yeah~~ 有婆婆抱我.....(你呢個樣...... )


樂程都唔執輸.....爸爸~~ 騎膊馬!!!


很喜歡心怡呢幅相, 很有型!! 




予晴.......


沿途石路有上有落, 雖然唔算難行, 但對無行山經驗既小朋友黎講都算挑戰, 因為都幾攰架!! 心怡同妹頭一路跟住行, 算很叻了~

中途既休息點, 好靚呀~~


爸爸, 你強勁既臂彎...........頂唔頂到?!? 


全家幅.............妹頭, 望鏡頭呀~~~ 



除左馬騮,中途有見到牛同蜈蚣,仲有好多牛屎,叫做見識吓喇! 哈哈哈哈~




我發現自己太少影相了, 鏡頭下都是大小程晴.....我都要影多D靚相呀~~



五點幾行到城門水塘主霸,大家都很累呢! 今日行左3-4 個小時, 流左一身汗, 大人細路都抵讚呀!

大合照....多左個小朋友   佢其實係我地行行吓中途相識既朋友仔呀 (不過叫咩名都唔知呢   )
IMG_1092

兩父女一樣樣!!


我地全家幅.......喂~ 俾D表情好喎~~ 







好靚的風景~


出到BBQ場,個度係最多馬騮既,應該隻隻都在等食呢 !!

睇相先發覺, 我地竟然無咩同馬騮合照?! 


p.s.: 今天予晴不太肯行, 很多時都要抱住…..媽媽既腰同腿都就斷掉了 >___< 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()