close

 

秋天到,又係郊遊好季節 !! 九月一日,風和日麗,一於出外走走~

 

 

約左黃爸黃媽,一起穿起親子裝,到中環上船出發去南丫島!

 


去到港外線碼頭剛好有班船開,唔駛等
, very good timing……係榕樹灣落船,先搵餐廳醫肚….這天膽粗粗的沒有為予晴準備午餐,全程跟我地食!

你睇佢地幾開心~


難得著親子裝, 當然要合照!!!  幸好有老外幫我地影相~



 

 

 

食飽就起程,兩個小妹都好肯行,叻呀~


來一個阿婆山水豆腐花....
 

點解我無得食既 ?!?



 

好快就行到去洪聖爺沙灘,因為中午太曬,予晴又到午睡時間,我地索性搵個陰涼位Hea…….

趁予晴瞓覺, 妹頭走去玩, 我地影吓相先~






阿妹瞓醒個樣呆呆的


呢個小妹玩到自己d衫褲都濕晒呀 !! 


一d都唔怕晒....走去同d姐姐一齊掉石頭 !!




咩甫士 ?!


盡興而歸....


Hea 完, 起程了~~


黃媽媽應該配合我地扮吓呢~~


最嘆係佢呀~~~


可愛的爸~!


傻妹頭開心笑.....媽媽暈了


很美呀!!


Yeah~~ 我來了~~

 

 

 

差不多四點,我地就起程向索罟灣出發喇!! 碼頭附近的蘆鬚城,原來黃爸於三十多年前初到香港時係呢度打過工的,當時於工廠內做卡板,一星期先回家一次,很刻苦的! 今次特別來回味一下~

就係下面鐵皮屋既工廠喇~~ 





 

 

 

我地六點左右到碼頭…..六點半船出番去中環…….!! 今天流了一身汗,很健康呢~~

碼頭在望呀~~
  


完成旅程.......妹頭很累了


我地當然要來個全家幅 !!


妹頭既攝影技術....唔錯呀 !!

 

 

 


p.s.:
妹頭全程無停過,予晴午睡時佢都係沙灘同其他小朋友玩沙玩水!! 係回程船中,佢跪係椅度望住海…..船搖搖吓, 我見佢咁安靜便叫一叫佢, 點知……..原來佢跪係度睡著了!!!! 呢個傻妹,玩了一天,一定很累了~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()