close

19 July 2013 – 予晴16個月了~

 


這兩個月既予晴長大了好多, 識講多左好多話! 不過佢多數係叫佢講先講, 好少自己主動講呢~ 佢識叫: 爸爸, 媽媽, 家家或姐姐, 偶而會吐到家姐”, 嫲嫲, 婆婆, 姨姨, 伯伯, 爺爺, 公公(呢個唔準), 奶奶, bear bear, bye bye, , 踢踢, , 唔好, , , , , , pat pat, ….很多發音都不太準, 很可愛~



長好了牙齒
, 上八下八很整齊的!! 有很多牙仔, 所以已吃飯仔, 餸菜切丁
, 俾佢多d用牙仔咬! 佢拿叉匙手藝很好的!! 我地食既野如唔太油我都唔怕俾予晴食……


自己用叉食得好叻喇~
 

  一早一晚仍有吃母乳, 很喜歡呢個親蜜既時刻…..不過自己感覺母乳少了, 唔知仍可維持到幾耐呢~

每次見到兩個小天使, 媽媽心情便自然好起來 ^^
  

 十五,六個月黏人黏得很利害……..我晚上回到家後, 予晴要跟實我……上個洗手間, 沖個涼, 予晴都即時大喊, 拍門要我出來, 一步都不能分開呀!! 睇見佢淚流滿面個樣, 很可憐的, 媽媽很心痛呀!!

 

Potty training, 這方面做得叻呀! 是嫲嫲幫手 train 的! 放上痰罐予晴都可順利shu shupoo poo, 特別是一朝早, 成功率很高的! 而家有時佢知要痾, 都會走去potty, 有時得有時已痾左落片, 不過十六個月大有這意識我已覺得很叻喇~


很喜歡同家姐玩, 特別是玩哩埋, 兩個都笑到 ga ga 聲



兩姐妹超喜歡出去玩呀~~




予晴, 你同家姐都要健健康康呀~~



 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()