記番d舊野……

 


原先話端午節呢日會打風….好彩一早天氣都唔錯, 早上灑左場雨, 跟住又出太陽! 我同貴爸的左兩個女去赤柱趁熱鬧, 諗住俾妹頭睇吓龍舟, 而且今年都未落沙灘, 一於GO GO GO !!


 


係將軍澳貢出去真係好遠呀, 轉埋車去到都要食lunch!! 醫飽肚就行去沙灘, 超多人的…..幸好俾我地攝到個樹陰位! Yeah~


 


妹頭玩沙, 不過予晴好唔like, 縮晒腳, 應該好唔鍾意d沙掂到皮膚既感覺呢~ 見到佢個樣, 其實好可愛好好笑的!! 哈哈~



嗚嗚~ 我唔要掂到沙呀~~



帶左妹頭出海玩水
, , d水好凍呀!! 要佢不停郁先唔怕凍
…..

予晴中場要眠一眠先~



下午又灑左場雨, 我同妹頭係樹下文避吓.....無聊的玩起蝦餅.......


呢兩母女想點?!








我地玩到五點左右就走 loo, 趕返去爺爺嫲嫲度做節呀~~

 
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()