好想抒發一下~


 


虎媽?! 我自問不是……..!! 妹頭四歲多, 我沒有要她上什麼中英數加強班, 沒有考Cambridge, Oxford, 普通話……..我地上的興趣班是音樂, 跳舞, 英勞, 小童軍, 都是玩的為主……因為真的不想佢人仔細細便感受到學習既壓力, 畢竟四歲而已, 人生慢慢長路呢~


 


一直以來妹頭功課都是下午做好, 我晚上會稍為看一下, 唔識先教佢做! 沒有特別溫習…..


 


不過, 學校K2下學期開始了記憶遊戲”, 老師提醒家長要幫小朋友溫習近兩星期學的字……問題便開始了……


 


我發現妹頭的記憶很短暫, 一個詞語即使剛串了十多遍, 轉頭很快便已忘記得一乾二淨!! 死記硬背不可以, 我們用其他方法, 例如拼字, 玩砌字, 希望令佢有具體D既印象, 可惜, 暫未搵到個好方法…….不過係溫習既過程中就產生了不少磨擦, 我勞氣時佢又唔開心.......有時自己都感到很氣餒….看見妹頭溫左好耐仍然一片空白既樣子就更加想吐血……..


 


, 我不是, 亦沒有要與其他人比較, 只是想配合學校的進度令妹頭易上手一點…..


 


現在我地盡量每天都跟妹頭溫習一下, 希望慢慢有改善! 我亦要研究有咩好方法可讓佢易D入腦或記牢一點, 大家有d咩好點子不防建議呀~~



妹頭, 媽媽希望你每日都開心笑呀~~



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()