close
呢日返香港喇~~ 傍晚六點幾機, 我地仲有半日時間玩~~

今日行程會係番酒店附近......先去酒店對面既台中公園行吓~~



台中公園地方好大好靚, 帶小朋友黎行吓影吓相, 好舒服的 !! 中間有個湖, 我地租船仔划吓, NT$200 一個鐘....不過我地划一陣間個天就開始落雨, too bad !! 我地快快划番去交船......再返酒店攞雨遮 (不過好整古, 之後成日都無再落雨囉 !! 雖然唔落是最好....... )



我地帶左早餐食剩既麵包來餵鴨.......鴨鴨有口福了~~
IMG_0152




吹泡泡, 去公園必備!!


睇到湖里面有好多魚同龜呀~~




很寧靜的環境~~




爸爸, 拖住我的小手


划船仔, 安全至上!!!   不過每次睇番予晴著住 oversize 既救生衣都覺得好好笑~~ 


   

finished~


見到我地既酒店呀~



跟住向台中火車站方向行去20號倉庫.....這是一班藝術家用了個舊倉庫來做展覽或藝術品的東東, 不過去到咁啱要換展場, 無野睇呀 >___<

兩父女要表演了?!





20 到此一遊~




有個倉庫放了很有趣的藝術品....








  

我地之後行回火車站方向去宮原眼科, 很近的!! 這座 Harry Potter 式的店舖很有型...主要賣日出土鳳梨酥, 不過價錢一d都唔平呀, 所以我地只係影吓相 !!! HeeHee

   

我很喜歡佢個天花!! Cool~ 
  

很有型的佈置, 好多人都是特登黎影相~




嘩~~ 流口水呢!!


一個個"書架" 放滿書....實質是一盒盒的鳳梨酥或餅類 !


好吸引既喜餅 !!!




里面都有得吸印仔!!


之前睇書有介紹宮原眼科既雪糕, 好出名似的!!! 現場情況係雪糕有好多款口味, 門口排了長長的人龍!!!  我地決定去附近食個午餐, 跟住返去排隊食雪糕....不過結果係........我地排左半個鐘, 條隊都只係郁左兩,三個 ?!?!  我真不明白點解買雪糕的速度咁慢 ?? 跟呢個龜速, 我相信要買到都起碼排多半個鐘以上!!! 

只係朱古力都咁多款...


唉, 無緣呀~~  已經下午兩點幾, 我唔想為左食呢個雪糕而miss 左班機呢!!   要滿足貪吃的嘴巴, 我地去了7-11買雪糕......對小朋友, 邊都買都一樣的!!!



沿路行番酒店, 買左太陽堂既太陽餅同鳳梨酥做手信. 跟住就等車來 pick up 去機場喇~~

台中機場好細, 好彩只須早一個多小時前到 check in 就 ok, 唔須要呆等 !!  反而二樓候機室有間好靚靚既 nursing room, 唔錯呀, 啱晒有bb既媽咪呢~~

設備好齊全架, 意料之外呢~~




5天台中之旅完滿結束, 期待下次旅程呀~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()