這天, 出大太陽, 天氣超好! 台中市與高山的天氣真的差天共地!!!

瞓飽, 食過早餐, 我地搭的士去台中兒童藝術館! 呢個地方專為小朋友而設, 有好多唔同既館, 有遊戲, 有音樂, 有美術, 全部要除鞋入, 我地呢日係星期二, 所以好少人咋.........

就係呢度喇~


響巴士買飛~






呢個 Alice in the Wonderland 的主題館, 好colorful 的~


一起用腳來彈彈琴~~


探索吓........


 



一地玩具, 兩個各有各在埋頭苦幹~~


場內都是些有趣既玩意~
 

似我們既科學館~
 

呢個機要幾個人一齊畫, 好得意~


予晴在打機嗎 ?!


不如夾吓 band ~~




玩完吸晒印仔仲有得換小禮物, good good ar !!


玩左個幾鐘, 就搭車去美術綠園道.....呢度有好多唔同主題既餐廳, 間間門面都好靚的, 行吓睇吓都幾有趣!!! 

我地之前上網搵左呢間 -
安徒生童話鄉村廚
台中市五權西四街112號, 電話:04-2372-3372


黃色外牆好易認.....




地方很好很舒服, 不過學緊行既予晴唔肯乖乖坐............,要拖住爸爸不停咁周圍行 !!!

小小擺設好可愛


我好喜歡佢牆身既語句


   



小朋友相信見到會喜歡吧 ^^
   

我地既國王, 王后午餐~


食完 lunch 沿美術園道行左去國立美術館, 消磨左一陣.....如果有時間又喜歡藝術, 值得留耐d呀!!





四周都係藝術品呀~~




原先想一路行去自然科學館 (因睇地圖是一大直路!!) 好彩問吓人.....原來起碼要行半個鐘......唔駛講, 一於搭的士, 留番D腳骨力夜晚行夜市呢~~~



呢個自然科學博物館好大, 有好多野睇, 好啱小朋友的!!  呢段時間剛有恐龍展, 我地只係去常設館都覺得好豐富呀~~ 

背光 tim......恐龍超像真, 會動, 妹頭都驚唔要行埋去呀~~


不情願的和媽媽合照....哈哈~


這個露天的模型, cool~





好像真哩~~




博物館收五點, 我地都唔夠時間睇晒呀! 佢有一棟是植物園, 是個大型熱帶雨林溫室...無緣去到呀, 留待日後了~~



只有係外面影吓相, 留個念~


有小姐忍不住要光起舞......


自然科學博物館
臺中市北區館前路一號 +886 4 23226940 (週二至週日9:00-17:00)
http://www.nmns.edu.tw/

最後搭埋車去逢甲夜市掃街......逢甲比一中大好多, 除左食, 仲有好多衣服鞋襪既攤檔, 超熱鬧的!!!  

手震得緊要....


這個好味!! 



要吃嗎?!


爸爸, 予晴不太喜歡咁抱啦......


好咪的都要等....等....等......


呢位小姐看到長長的雪糕已兩眼發光嚷住要吃喇~~


不過行行吓要同妹頭搵洗手間........而洗手間的位置卻很遠, 忍到差點要賴呀!!!    如果多幾個洗手間點便可慢慢行了!!

p.s.: 去逢甲呢程的士, 我地唔見左條背帶, 可能漏低左呀, 嗚嗚~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()