放完一星期假, 今天收拾心情返工了~~


 


這個blog, 是時候 update ……


 


年假前的個多星期, 工作不算忙, 但在忙於查看三月台灣之旅的資料, 又因大年初一是星期日, 所以只有年廿九有時間洗洗抹抹(幸好早個星期已開始大掃除, 如果唔係都唔知要抹幾耐!!), 今年連花市都沒時間去看呢, 很可惜呀!!! 下年一定要補去!!!


今年公司放了初五, 初六, 所以我享受了連續九日的大假, 吃吃喝喝, 陪吓兩個寶貝, 很開心的 !!


 


年廿九, 大掃除, 掛揮春, 裝全盒, 包利是, 食團年飯, 很忙很充實的一天呀~~




很忙碌的兩姊妹....




年初一
, 因貴爸要返工, 我為求方便, 帶了兩位寶貝去公公婆婆家拜年, 晚先回爺爺家做節食開年飯...


 


年初二, 去了公公婆婆家, 晚上與我的堂家姐姐夫開懷暢飲一番....




年初三, 爺爺牛一, 下午待予晴吃飽午睡, 我地帶了妹頭去睇電影喜氣羊羊過蛇年”, 很小朋友的一套戲, 但妹頭睇得好開心, 哈哈~~

我都很開心的 HeeHee~




年初四, 約了C9 SQN 成員去左敦谷公園, 大家又聚頭, 好開心呢~~





家姐走左去玩, 乘機為妹妹影多D靚相~










超喜歡呢幅相~~


年初五, 是日晴人節…..我地原先想去山頂行吓的, 點知去到金鐘見到纜車站堆滿了人, 排了一圈又一圈既蛇餅, 很恐怖呀!!! 我地即時改變行程去了附近的動植物公園, 睇吓動物, 親親大自然都好!

大情人~






小情人~



年初六, 晚上我的好姊妹來, 說笑談天~


 


年初七, 去了蛇家拜年, 幾個媽媽幾個BB開心聚聚





年初八, 四公主一起去了反轉海洋公園, 玩了一整天呀~~

We go Green !!!











年初九
, 今天開工大吉, 做財神派利是呀~~


 


個心仍放緊假, 要快快回復正常先得!!  好期待下一個長假期呀~~

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()