充實的暑假, 每日都玩玩玩!!


 


85, 報左名參加呢個小小賽車手, 之前未聽過D家長對呢個油活動有咩comment, 無咩資料, 一心諗住玩小型賽車咁, 俾小朋友黎顛吓開心吓!!

 <----妹頭, 你呢個咩表情 -_____-ll



未開始, 個個已身痕....


 


地點係土瓜灣馬頭角道啟德名車薈, 如果唔係駕車人士, 真的不太方便. 我地一家四口, 係馬頭圍道工聯會落車, 再一路直行, 15分鐘左右 >__<


 


我地 book 左下午兩點, 食埋晏過去啱啱好!!  每個時段有9位小朋友參與…….去到開始先換賽車手衫, 有橙色或白色款, 很型仔呢 ^^

換完衫, 聽姐姐講解...


不過有幾多成聽左入耳呢 ?!?!


掛住玩的四隻小妹....





 

跟住做d小手工…..跟姐姐去認識吓d賽車既小知識…..

小手工係做一架車仔....配合主題!




去車場睇車, 答問題....


model car....


model Charlotte~




呢班小小車手....




跟住先到戲肉  –  玩車 !!! 呢個賽車場, sorry 太細了!!! 與我的想像差好遠呀, 仲諗住起碼有個大圈兜吓…..無囉  >____<

講多無謂, 行動最實際.....我開車喇~~






沖呀~~~





佢有三架車, 每次三個小朋友玩…..直路去, 轉彎, 再直路返…..小朋友未係好識控制架車同轉彎, d攪笑!!! 對於我地三,四左右既小朋友就ok, 如果再大d, 我估就不太好玩了!!!!  每人試玩三,四轉後….大會安排三個小朋友一組去比賽, 看誰最快直路到終點!! 其他小朋友就派了旗仔幫手打氣, 呢點幾好!!

第二隊, 開始~~



你地加油呀~~~



咩事咁緊張?!

 


九個小朋友分三組, 每組都有冠亞季, 人人都有獎杯獎品, 友誼第一, 比賽第二, 哈哈哈~



第三名 tim.....





yeah~~











下次如有機會再玩賽車, 都係去個大d既場地好d !!!


 


p.s.: 現今的小孩真幸福, 我地以前邊有咁多活動玩, 都係落樓下跑跑跳跳咋~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()