close
之前玩完學警童心, 今次玩烈火童心, 一嘗做消防員既滋味!!

11:15 am  集合, 我地同雪雪, Chole 兩家一齊食個豐富既早餐先一齊出發.....一去到, 就安排取制服換衫, 影下相....

一開始只係穿條工人褲, 很簡單......不過都幾有型呢~~




妹頭, 你隻眼咩事?!?


呢幾個小學員好攪笑.....


想點呢 ?!?!




妹頭, 你企到咁, 好有型啫~~


跟住就排好隊入去上堂喇~~

我地班係 FN 1031......好緊張呀~~


一個跟一個搭膊頭....排好隊.....





個半小時後, 我地一班家長返來接小朋友出學堂....呢個係最緊張時刻, 因為個個都要搵個靚位影自己個小寶貝!!!



妹頭出來喇~~





個個已換上整齊制服, 有外套, 有鞋, 好醒神 !!

一班小朋友上台頒張証書, 同黑超阿 sir 影張相.....大會叮囑大家要用閃光燈先影到件衫既反光條 !





個個阿 sir 都係黑超 look !! 



跟住就係自由影相時間喇~~

   
















 
雪雪 !!!!!!!! 


 

 
呢幾個影後都好有型 !!!


 
但唔正經時就............ -____-"




我好鐘意妹頭同 Chole 呢兩幅相, 雖然無笑容, 但好 cool 好型, 成個 madam look !!!  

 
Cool~~~



不過無表情原來係因為...........!!!!  哈哈哈哈~~


 
放低細晴, 我地都影張合照先啦~~


同媽媽似樣嗎 ?!

 
唔知佢地第時記唔記得呢日玩過d 咩呢 ?!



今次大會放了班相上 facebook.......Good !!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()