妹頭做了家姐, 好像長大了, 很有家姐風範, 又很錫細妹, 很欣慰!! 呢期最叻叻的是….妹頭終於可自己瞓了~~


 


唔係講笑…..呢條陪瞓路真的很決漫長 !!


 


妹頭bb時被縱慣了, 佢唔肯瞓bb, 要抱著拍著仲要行行吓先可以瞓…..到瞓林左先可以放床 ! 幸運既就唔醒繼續瞓……唔幸運既話就又要再來過…..簡直係折磨!!!


 


到佢歲幾大, 真的太重了, 無可能抱住瞓….我有一天的起心肝佢扭眼瞓時我放佢上床, 我在側邊陪住佢暗佢瞓最後當然成功了!  不過陪瞓真的很眼瞓….好多時我都會就咁瞓左, 而冬天陪瞓亦有好處, 就係我很醒瞓, 可以不時同佢蓋被 (真係不明白小朋友點解咁反瞓!?!?)  不過從此佢亦開始要黏住媽媽一齊瞓


半年前駝住細b, 我有賞試讓妹頭自己瞓 (blog 有記載), 可惜只成功了兩星期又打回原狀!! 我先陪一會, 跟住用唔同既借口離開….可惜, 此方法長遠行不通!


直至我入院生b, 轉捩點來了…..無得揀由貴爸充當陪瞓員 ! 出院回家, 妹頭有要求想同媽媽瞓, 但我說有傷口或要餵bb, 妹頭都沒有抗拒, 乖乖的跟爸爸! 至早個星期, 我地安頓好妹頭上床瞓, 我同佢講媽媽會時不時來睇佢, 跟住便索性幫佢熄燈瞓覺…..佢沒有呱呱嘈, 又可能少了瞓晏覺, 一熄燈後很快便瞓著左 !!


至今, 妹頭自己瞓已經維持一個禮拜有多喇, 希望繼續 keep 住個好成績啦~~






arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()