close

因為爸爸媽咪對音樂都有點五音不全.....違有假手於人搵幫手, 我希望妹頭可以自小陪養對音樂既興趣!!


我地幫佢報左Tom lee 兩歲音樂班, 尋日係第一堂......對二至三歲既小朋友, 我唔期望會特別學到D咩, 第一堂我感覺OK.......妹頭喜歡上堂, 喜歡老師 Ms Beckie, 喜歡跟老師指示去做動作同打拍子......Good Girl !!


全班12個....不過我估有D可能啱啱兩歲, 唔習慣多人所以有D扭計....反而好似妹頭呢D兩歲半度識聽指示會適合些......


親子班, 我好享受同妹頭一齊上堂一齊玩, 希望妹頭你都 enjoy 我地既安排啦~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()