close

今晚同貴爸爸慶祝生日呀.......因為要係爺爺屋企接埋妹頭, 我就揀左位於坑口既"馬泰"度食飯, 方便食完搭番屋企唔駛太夜麻~



馬泰, 總括黎講, 地方唔錯, 食物都很 OK, Good Choice !


右下既蒜蓉炒貴妃苗.....個人認為好好食, 不過唔係人人都鍾意陣味~


D人話油酥餅好味, 試過確係唔錯呀~



燒粟米好食嗎? 睇妹頭個食相都大至估到......哈哈哈~!



我早幾日係 A-1 度訂左呢個栗子蛋糕....海綿蛋糕底, 中間一層栗子蓉, 唔太甜, 真的好好味 !! 推介呀~


超攪笑既係我搵餐廳幫我點左支蠟燭.........剛準備要唱歌時妹頭一口已吹熄左....跟住不停講話"我吹熄左蠟燭呀".......我地只有對住熄左既蠟燭唱歌同許願 !! 哈哈哈~~



沒有安排特別既禮物, 只有簡單既便飯同小蛋糕, 希望貴爸爸你都喜歡啦~



Big Big Kiss to Daddy~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()