妹頭係學校學數字,而家應該學到 6 "Six"........但呢個小妹近牌特別鍾情 "FOUR" !! 點解呢?  我懷疑佢學"FOUR"既時候, 知道佢多過1,2,3, 咁FOUR即係好多, 所以而家問佢要幾多, 佢都要 Four !! 

 

"樂程,果仁要幾多粒呀?"   "FOUR"

"媽咪開奶要開幾多安呀?"   "FOUR"

"Five 係多過 Four 架!! 要 Five 啦" "唔呀, 我要Four 呀! (大叫!!!)"

 

有時到真係俾佢激死!! 即使同佢講Five 多D, 佢應左你之後都係堅持要Four !?! 妹頭,你究竟明唔明架?!?

 

花生呀, 果仁呀呢d小食我俾多D都無所謂 (通常都會多過4啦!!), 不過新年妹頭多左食糖同朱古力, 要 FOUR 就梗係唔得啦 !! 我點攪 ?? 我係開明既媽媽, 佢地呢d Trouble Two, 當然會俾選擇佢......我就會話" 嘩, Four 太多喇,食左會咳咳! 我俾你揀啦,一係一粒,一係唔食, 你揀呀? "  聰明既妹頭梗係識揀,佢二話不說會話"我要一粒!!"

 

解決左,佢又OK 我又OK !! 哈哈哈~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()