點解10個小朋友有9個都鍾意踢被?? 真係唔係好明 ?!? 好似妹頭咁, 一晚踢幾次, 次次都踢左去大西洋 !!


而家每晚由我同妹頭瞓......我會好醒瞓, 就係因為要同佢蓋被 !! 我好多時一醒就係見到妹頭無蓋被.........一晚有十次八次, 蓋完我仲要用手按實佢, 因為佢會即踢!!! 尢其是呢D咁凍既日子, 真係好易凍親 !! 妹頭12月感冒好番再感冒, 我懷疑某程度上同踢被都有D關係........為免再冷病, 我而家用以前BB既睡袋同佢套住個身先再蓋被, 起碼踼左被都仲有層薄被係度頂住 !!


半夜3點起踢..............



一個鯉魚番身......起踢成功 !!! (幸好睡袋仲包住佢個身....)


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()