close
我地近年既生日呀, 結婚周年都少特別安排, 好多時會簡單食餐飯慶祝吓.....而取而代之, 我地會抽時間去旅行, 開心吓, relax 吓 !!

 

與妹頭同行, 會選d安全, 方便d既地方...而定今次既地點係日本既大阪同京都 !!  為何我地去親旅行當地既幣值都會升 ?!? 之前去希臘歐羅升到 $13-14....而家去日本日元又高企 $9.5 ?!?!? 有無攪錯 ?!?!  不過點都好, 你有你升, 我有我去玩喇 !!!

 

聽朝 10點 CX506, 而家既心情好期待呀.....
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()