close

星期日又去左親親大自然...今次既主題係 "青草地", 何解 ? 無他既, 只係我想影影妹頭係草地上跑跑跳跳既相......(仍然是新屎坑...HeeeHeee....)


貴爸爸建議去大埔海濱公園, 好, 早d準備好粥出發 (我地而家要就妹頭瞓晏覺, 活動都會提早安排, 等佢玩完, 下午可以返屋企舒服咁瞓飽飽) 大埔海濱公園, 次次都係踩單車係側邊經過....今次都係第一次入去行吓, 睇吓.....真的幾舒服喎~~



里面有個草地專係劃黎俾人放風箏架....好多人係度放, 好得意....不過要好小心D風箏線以免界到....


 風箏啊~~~



Hey~~ 個邊有咩睇 ?!?




妹頭, 你咁快又食野?! Strawberry 呀~~



佢好喜歡的上落樓梯....



 好奇怪....妹頭唔係手掌按地面,而係合埋拳頭....唔知係咪唔想掂到地下....?!?



幫手推BB車.....





呢個 post......errrr......



 佢對噴水池好有興趣......


呢幅影到好似好大個...不過我覺得好可愛.....




最後係我好喜歡既草地相......謝謝爸爸影得我地好靚啊~~




p.s.: 今次郊遊有點大意, 我唔記得為妹頭搽防晒同貼蚊貼 (妹頭應該無俾蚊咬, 反而我遭殃....!!), 而家阿女大左, 好多時出街都無以前咁小心.....不過因為天氣開始熱., 下次出門都係要諗清楚d先得 !!


 公園有好多唔同既花, 好靚架~~



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()