close

好想係度分享吓~~


因為要返工, 之前一路都係由公公揍妹頭 (我地住好近, 樓上樓下), 佢地之間建立左好親密既情誼.....不過自從舊年年尾, 檢查到婆婆身體出問題, 公公要主力照顧婆婆, 不能再分身照顧妹頭......我地無辦法, 只好搵爺爺嫲嫲幫手揍妹頭 (住唔近, 要搭一程車).....


之前每當爺爺到我地屋企而妹頭又已起左身時, 佢一聽到爺爺把聲都會喊,又痴住我喊媽咪,要抱實唔肯放手.......流晒眼淚好可憐的樣子, 睇見都令人唔忍心....


不過時間耐左,佢同爺爺嫲嫲都 friend 左......就好似呢兩朝,我同佢講媽咪要返工囉喎.......妹頭好乖咁講:Goodbye~  我話爺爺同你食奶好無?  佢話"好 !" 仲主動叫"爺爺~~"


其實只是好小小既一件事.......不過看在我眼里好令我感動 !! 妹頭有在長大了~~



arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()