身邊很多朋友都在玩單鏡機, 自己心郁郁都想參與, 尢其我的Lumix FX520 都不夠妹頭快, 就更加想 upgrade....不過入門先要"投資", 一開始要dum 幾千銀, 師奶性格當然在猶疑啦~~


幸好有貴爸爸 + 生日 = 生日禮物我得到了 Canon 550D !!




Yeah~~ 多謝你啊, 老公 !! 


一向對快門, 光圈, ISO 都沒甚麼認識, 趁呢個假期研究吓, 實習吓先 !! 點樣先可以影到幅靚相, 大家可否教教我啊~~


p.s.1: 大家都慢慢的投資越來越多....我會墜進此深淵嗎 ?!?


p.s.2:  難得的復活節假期, 竟然妹頭未原全康復時, 我同貴爸爸都病了......幾天都躲在家里 !! 可憐 !!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Elaine 的頭像
    Elaine

    20媽媽小天地

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()