星期四妹頭返屋企時已有幾聲咳.....還好像有痰的沙聲......半夜持續....星期五朝早拿拿趕同佢睇完醫生先返工....醫生話早期, 喉嚨開始紅腫.....


星期五放工爸爸接佢返屋企便開始唔對路了......嚴重了...還發燒.....今日仲發高燒, 聲很沙, 有時都出唔到聲, 咳時很痛的表情.......我相信係喉嚨發炎!! 妹頭大個左, 知道食藥好難頂, 佢好抗拒, 又扭又喊, 抱都抱唔住....餵藥好辛苦 !!  唔舒服連耳仔探炎熱都唔制.....而家連退熱貼都唔要, 點 tum 都唔要撻呢塊野係頭度 !!


原先星期六, 日既節目都泡湯了.....唔緊要, 妹頭你最緊要快D好番 !! 媽媽見到你唔舒服辛苦既樣好心痛啊 !!


P.S.: 雖然唔係第一次病, 但每每到發燒時我都好緊張....高燒更加不得了 !!! 雖然我知是身體打細菌既反應, 但我真的好驚燒壞腦....是我太神經質了嗎 ??


 退燒後個樣先精神番少少...

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()