11月29日, 我地參加左由 0811媽媽合力舉辦既 0811 BB一歲生日會, 全場共有120個 BB, 地點係新世界中心既萬麗酒店....呢個咁盛大既生日會, 真係好犀利, 辛苦晒一班出力出時間既義工爸爸媽媽 !!!


呢個蛋糕好靚呀 !!



有專人為我地影相, 可以影到靚靚全家福 !!



紅噹噹既台.......




有大大既米老鼠同我地合照~~



Banner........妹頭都知道自己係邊喎 !!!




有齊 200 個 BB 既大 banner........搵到妹頭嗎 ??



 我地1115 B坐 22號枱呀!!


每枱獨有既枱咭, 真的好有心思呀~~



我好喜歡呢兩幅相, 妹頭笑得好開心好可愛呀 !!



 


大會都安排左兩個比賽俾bb, 不過時間正值bb午睡既時候, 好多 B 都走左去搵周公, 當然妹頭都係啦......我地食完野, 無等大會完場就走人 loo !!


 會場側邊有棵聖誕樹, 不過只係影左一,兩幅相, 我好期待同妹頭一齊去睇聖誕燈飾呀 !!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()