08年的11月15日, 我在焦急的代小寶寶出世, 心在納悶為何這位大小姐要三催四請才出來 ?!? 是否在肚子里真的太溫暖太舒服....好是好, 但bb你害媽媽白白浪費了3星期的產假 !!  不過, 當小寶寶來到這個世界就什麼都不重要了, 最緊要我的小公主健健康康便足夠了 !!

 

聽日09年的11月15日, 小妹頭一歲生日了 !! 呢一年, 真的好快好快.....由當初小小既粉團, 到而家已經會行會叫, 有自己的性格, 有自己的脾氣了 !! 抱住妹頭, 我會忍不住的錫錫佢. 我捨不得時間過得那麼快, 但又期望見到佢每個階段既成長.....唔知係咪個個做媽媽既都咁矛盾既呢 ?!?

 

自從有左小妹頭, 生活都不同了....以前會超OT, 去夜街, 而家幸不得一放工拿拿林返屋企 !! 就算同朋友飯局我都希望帶埋妹頭去....總之時時上刻刻都想有佢在身邊 !!!

 

妹頭, 您知道嗎? 爸爸媽媽很愛您啊~~~

 

一歲生日, 我見到好多BK 媽媽都為bb舉行生日會.....不過我地就無喇, 我地選擇簡單的同屋企人切蛋糕, 計劃同妹頭去個海洋公園親子遊, 開開心心咁共渡呢一日 !! 希望聽日好天啦~~

 

幸好堅持每天都拍照.......用了幾個晚上, 從不知幾多幅相片里選出黎, 可以一次過睇晒妹頭既轉變 !! 我要繼續呢個堅持呀 !!

 

第一個月


 

第二個月


 

第三個月


 

第四個月



 

第五個月


 
第六個月



 

第七個月


 
第八個月

 
 

個月


 

十個月


 

十一個月


 

十二個月


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()