close

2009 年, 將會是非常忙碌的一年........原先這個日誌是想31號寫 - 回顧08, 展望09的, 對住B女都抽唔出時間, 而家都有點過時了!!!


舊年真的是我人生中很重要的一年, 幸好有BB前去了夢寐以求的希臘, 要不然真的唔知幾時先可以實現到, 更加唔可以兩口子咁瀟洒咁去玩了......跟住足足10個月既懷孕生涯, 可以話長, 但有時又覺得時間過得好快!! 懷孕期間真的多謝身邊人對我的照顧, 老公啦, 爸爸媽媽啦, 朋友啦, 同事啦.......大家對這個大肚婆真的好好, 好好啊~~


B女出世, 令我既2008年尾充滿歡樂, 忙碌, 疲累, 黑眼圈, 大肚腩.....但亦充滿愛 !! 不做過父母, 真的不知道爸爸媽媽是何等的愛我, 這兩個月兩位老人家真的有夠辛苦的了.........照顧我, 照顧BB, 年紀大還要不停的奔波勞碌, 還要誓心我........最差是還要看我的"衰瞼色" (這個女真的激死人!!). 黃爸爸, 黃媽媽, 在我的心里面真的好愛好愛您們呢!!! 能夠生為一家人, 是我的福氣啊~~


2009年, 要重新投入工作了.............作為在職媽媽, 可以想像一定會忙到爆炸!! 但我亦很期待, 因會睇住我們的小寶寶一日一日咁成長......學會笑, 學會坐, 學會爬, 學會牙牙學語.......很期待呢!!


新一年, 希望自己養好身子, 屋企人個個都身體健康!! 希望工作順順利利!! 希望乳牛業保持生產量, B女可以食多D!! 希望同老公繼續開開心心!!


希望身邊各位好朋友都身體健康, 新一年事事如意!!


2009年1月1日的妹頭


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()