剛星期五做例行產檢,體重又不正常的超標了,與兩星期前比較共重左3kg......我都唔知點解,但姑娘話而家 BB 大定左,照道理應該重少左,唔應該重咁多,仲安排我見醫生 !!  不過我同醫生講腳好水腫,可能係呢個原因,其他又正常,佢就唔覺得好有問題, 我要多D抬高雙腳等佢無咁腫,但為安全起見,都叫我戒甜......Oh, 近牌仲有食甜野 !!


另姑娘話 BB 未入盤骨,我話 "但上次醫生話 BB 已經好低隨時生得喎 ?!?".......點知姑娘話 "好低即係未啦 !!"  我心諗: 車 !! 原來仲未.....等我仲咁緊張 tim !!


不過原來無話 BB 入盤骨後大概幾耐生得,有 D BB 一入左盤骨就生,有 D 就入左好耐都唔肯出黎 !!  咁我阿B幾時先出世呢? 越接近預式產期就越緊張,真的令人好期待啊!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Elaine 的頭像
    Elaine

    20媽媽小天地

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()