唉........已被折磨了兩個多星期了...........


人地話大肚婆好辛苦, 對我黎講, 就算早期既作嘔, 低血壓, 怕熱, 腰骨痛......我都未有太大既"辛苦感".......但開始踏入8 個月既時間, 我多左 "恥骨痛" 呢個症狀, 就真的令我難以忍受!!!    無論係企係度, 坐係度, 行路, 瞓覺.......無時無刻都會覺得痛, 只不過係痛左兩個禮拜, 有些較微既痛已經慣左, 可以忍受...............最辛苦係係床上轉身, 或下床去洗手間, 每次都痛到雪雪聲..............初期, 痛到真的想哭出來..........最慘只有自己在痛, 身邊的人都無法感受到............woowooo....


剛個星期六我問姑娘點算 (因為我做產前運動都只可以減輕腰背痛, 但對恥骨痛就無補於事).........姑娘話未必個個產婦都有呢個問題, 只有部份......(吓.......咁我咪好唔好彩!!!), 另外亦無咩方法治療, 因荷爾蒙令韌帶鬆弛 (以準備BB出世), 只好等生完後D骨同韌帶都生番實先會好......如果真的太痛, 只好叫醫生開止痛藥, 或生完後再做物理治療....(Oh......My GOD !!!!!!!). 佢話我已經好好, 以前有個嚴重既 case, 個產婦痛到行唔到, 生完後半年都要用拐杖....(吓......真係 touch wood !! ). 希望生完快D好番 !!!


上網搵吓關於恥骨痛既資料, 有D減輕既方法都可以....


- 睡覺時放置枕頭於兩腿間
- 在床上移動腳和臀部時,應該平行或對稱的行動
- 站立時兩腿要對稱性的站著
- 儘量坐著穿衣
- 慢速移動
- 坐著時背後放置腰枕
- 避免提重物


而家肚dum 好大啊....感覺好重......行動好慢, 又成日都好易 tired......真的想快D必阿 B 出黎呀 !!!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Elaine 的頭像
    Elaine

    20媽媽小天地

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()