尋日約左細佬羌, , 貴老爺一齊睇由詹瑞文同林奕華合作既新劇<萬千師奶賀台慶>.  阿笙好早期已經走去買飛,不過 D飛勁爆,我地買唔到 4 個一排,只有前1後3,無辦法啦,最後只好貴老爺坐前排........點知到開 show 時,我地個排位唔知係咪大會留俾 D 自己友,全程都無人坐!!  Yeah~~ 益左我地!!  我地最尾都係排排坐,一齊睇 !!


個劇既骨幹係 "師奶台" 40 歲生日"台慶",以電視節目形式做各型 "師奶" 既故事..........詹瑞文既演技真的很抵死爆笑,尢其是做型,加埋佢個樣,真的令人 "想死" !! 不過整觀我覺得故事不太連貫,好似笑飽就算. 最尾完場奕華謝幕時補充原來個show 想反映電視制作人如果繼續只看重追逐藝人的花邊新聞,唔再做好節目,將來便不會再有 "TV" 了.........背後想要表達的東西,可惜我不太 get 得到 !!


 <--文化中心的大 poster........想死!!


 <--完場有"C9"衫 & 袋賣!! 好攪笑

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()