10月,11月, 天氣涼涼地, 又係一眾畢業生興致勃勃回校影畢業相既季節~~


剛個星期日,欣怡約左我同伽佑到 Poly 同佢影畢業相, 天氣好好,四周圍都 "充滿"住莘莘學子,好青春好開心呢!!  欣怡修既係 Finance & Account, 要好有恆心地半工讀去完成學位,相信很不容易吧!!  我衷心的恭禧妳  


 


同欣怡的感情很好 (emm....其實只是我單方面認為.........希望欣怡你同意吧!! 不過,不同意都無辦法了!! 哈哈~~), 由我入 air cadets 時佢做仔, 到而家一齊於 203 做 officer,感覺很 close, 很合拍,可能大家都是大笑姑婆,不拘小節吧!! 還有數天,欣怡便會到紐西蘭流浪一年 (實為 work & travel), 我很欣賞佢能這麼灑脫地放下手上既一切,去實現自己既夢想, 這個人生經驗唔係人人都可以有或可以做到的......!! 祝福妳呢個旅程一切順利,若然回來時多個鬼佬男友會更好.....Haaaaaaaaa !!


另外,趁呢幾日.......有得食好食返勁 loo !!


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()