做呢份工已有1年零2個月, 尋日先係自己第二次上廠.......其實身為 merchan, 應該時不時上廠睇下, 同大陸同事聯絡下, 相信佢地對你深刻 D , 幫你做野都會落力 D, 自己對廠既運作又會清楚 D...(下刪數百字....).  但係公司因大部份既野都可以靠 email 同 電話聯絡, 上廠就變了沒有太大的必要性!! 加上人又懶, 上大陸又要早起生 (6am!!), 大陸又不太衛生.....(諸多籍口......!!)  所以尋日先第二次上........真係有點汗顏 !!

近日公司陸續有同事離職 (可能係職場普遍現象, 一係唔走, 一走就連續都有人走 !!) ....令我不期然諗下自己係咪適合呢份工........其實呢度與我對 merchandiser 既期望有點出入, 因我認識既 merchan 應該要常常與其他廠聯絡, 或有很好的 linkage, 或有機會尋找 / 發掘些新奇有趣既東西......但呢度唔係, 呢度給我既感覺較被動, 另可能牌子關係, 所須聯絡既廠亦不是太多.   雖然工作性質有 D 出入, 但我卻好喜歡係度做野, 感覺好舒適!!   可能係年紀大了, 工作多重要都不會是永遠的"第一位"  (以前有點工作狂...Haahaa!!), 所以有份舒服自由既工對而家既我感覺很好 !!

為左令自己做得更好, 我決定日後要主動提出多 D 上廠......(希望 na.......Haaaaaaaa!!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()