close

尋晚邀約 Michelle 到貴府, 諗住傾傾黎近 Parade 的事項......因唔想成日出去食味精, Michelle 又不是什麼外人, 我就買左簡單既菜, 諗住人少少係屋企簡單煮簡單食!! 

當返到屋企開始準備時......過門都係客既 Michelle 就問須要幫手D咩.......我只係簡單講左晚餐既配搭, 佢就開始動手了!!!!!

    原來 Michele 係屋企係伙頭將軍, 係公司 (家舍)又有機會要煮 (二,三十人份量, 不惹少!!!).  
佢三扒兩撥就將材料準備好.........嘩!! 我好佩服
, 因我一直以為佢係家中小姐, 唔須要自己做. 真係另眼相看呀~~~ 

時間安排得非常好 (其實Michelle 手快), 貴老爺返屋企無耐就有得食!! 若果換轉係我, 可能佢要捱餓了尋晚既家庭小菜, 全都係 Michelle 既手勢, 味道唔錯ga!!!  唔知下次仲有無機會呢~~ Hoohoo~~~~ 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()