稍稍記錄一下~

-
人長高了很多,頭髮都長了少許,似多了女孩子

^^



-
開始放手行了,不過仍然喜歡捉住雙手
~~


呢段片係初初嘗試放開手, 行得好攪笑 HaaaHaaa

我而家行得好快喇~~


沖呀~~~


-
四隻大牙都在長出來,先是下面兩隻,跟著是上面兩隻, 應該比同齡快好多呢!


-
會說:姐,腳,爸,婆
,
wow,

呢個樣好女孩子樣




-
會搶玩具了 -______-II



-
會俾但又收番唔俾的整古人
….



-
食奶時喜歡古惑的同我玩同笑….


-
開始嘗試自己揸匙食野


予晴你呢個樣...........




- 很大膽的爬高爬低,
是好像馬騮一樣兩隻腳一同爬起來
……個隻肥腳很有力的!!


你話我嗎 ?!


-
很喜歡紙包飲品…..試過之後不得了呀,發現原來飲筒D野咁好飲的!!



-
朝早放廁板好多時都可shu
shu



-
懂得指自己, 是自我認識既一種呀~
























-
戒半夜起身食奶, 我深知道這是心癮, 不是肚餓, 但養成了壞習慣每晚半夜醒來要啜些奶再瞓….早幾晚我硬起心腸由她爆喊, 喊累至睡….之後幾天雖然都有醒, 但只是扭吓好快又瞓番, 沒有再要啜奶了, 希望從此戒掉, 每晚可有優質睡眠, 瞓長D瞓林
D~

-
朝早叫家姐起床,
會幫手拍家姐



現在的予晴很好玩, 對身邊既事物有些認知, 但又很好奇......... 叫佢做咩都肯做, 好可愛



arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()