話咁快一歲了,
真的很不捨得呀!!
這一年過得很快,
睇住予晴一天一天咁成長,
心中很感動……媽媽很眼淺呢
~


一歲的予晴很高,
有78 cm, 腳很長,
很有model
風格啊!
不過也很肥,
有 22磅多,
是肥model
!!
-______-“  
媽媽抱得多,
手臂都變得很firm……..


 

這個小妹很有自己性格,
不要睇佢是bb,
佢要既野如果唔俾佢或搶走是會發脾氣的,
很惡c!!!
相信好快開始會跟家姐搶玩具…..到時肯定嘈C
!!!!

 


而家基本一日四餐,
早晚埋身人奶,
中午兩餐粥.
中間會夾些小食如生果另我地食野都會夾d俾佢食,
津津有味呀!
暫時未有易至敏既食物!!
予晴很幸福的,
可以仍然人奶….因為只須早晚埋身,
我都很輕鬆,
仍然想繼續呢…..因為呢段時間係我同予晴最親密的時刻!!
不過唔知餵到幾時停好呢
?!




 我地試食龜苓膏, 似被媽媽整古多D....HaaaaHaaa~~


一歲小寶寶不知不覺已學識左好多野喇~~


識聽識指邊個爸爸,
家姐,
嫲嫲,
爺爺,
婆婆,
基本上識既佢都識指


識抱抱公仔哦哦BB…


bye
bye


識豬嘴


識鍚錫
(
是開大口的不過很sweet!!
HeeHee! )


識飛吻不過唔識飛出來~


識拍拍手


識爬轉個身係床同梳發爬落地


識爬響地下搵野


識坐係矮櫈仔到等媽媽


識按燈制


可以放手企同行兩步,
雖然唔穩,
不過佢知道自己做到是超興奮的

^^




一包BB果汁,
令佢懂得用飲管杯相對令佢飲多左好多水呀
~


發音:
,
,

(
沒有
>__< )


而家很百厭,
要爬上梳發頂!!
~

予晴好喜歡家姐, 我都好鐘意睇佢兩姊妹亙動, 好攪笑, 又好可愛~~
予晴雖然沒有我地100%既愛 (因為分了給家姐), 不過多左家姐對佢既愛護, 有多無少, 很幸福呀~~

 vd

妹妹, 飲水丫, 家姐餵呀~~


兩個在夾 band !



食野好多時都要佢地習慣分享....不過有牌教呢~~


予晴, 媽媽很喜歡你的笑容, 希望你每天都開心笑呀~~
 


 脹卜卜的臉蛋~~

我好喜歡既一張相 ^^
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()