close


我地幾個將軍澳媽媽
book 了坑口 clubhouse 攪個小小派對, 因為見多左, 幾個哥哥姐姐一見面已可以一齊玩, d都唔駛 warm up !!!

呢兩父女, 餅印一樣


就係呢幅相...影完後予晴沒扶穩跌了在地上....


予晴大喊了好耐先平復.....嚇c爸爸媽媽了 


開 party, BB
太細都未識玩住, 我地都係食吓野, 傾吓計, 志在聚吓開心吓~~

五小福, 好可愛


個個都紅噹噹的~~

我地為小朋友準備左禮物……不過最開心就係請左貴爸變身做聖誕老人, 換晒衫掛起鬍鬚真係好攪笑 HaaaHaaa~

當聖誕老人出現時, 個個小朋友都好驚喜呀 !! 我地媽媽們見到都好開心架~~


呵..呵..呵...


妹頭最後識穿了聖誕老人既身份, 仲不停話: 原來聖誕老人係爸爸!!!  好攪笑, 好可愛!!




大小朋友合照, 我地好開心呀~~


聖誕老人好受歡迎呢~~


我好喜歡呢幅相, 爸爸與女女, really sweet~~


小朋友有禮物, 勁開心呀~~




我們這一家


妹頭!!! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()