close

2013 1月都過了一半了, 我的 blog 仍停留在聖誕 party, 我都覺得接受唔到呀 


 


來年對住兩隻小妹, 應該更加繁忙了~~


 


2013 頭炮, 先記一下則去完既比華利學校旅行!!


 


早兩年的旅行都在三月份, 四周朦朧, 天氣很潮濕的, 我兩次都有寫 commend 不如改十一,二月的時間, 今次真的提早在一月頭攪, 學校有接納家長既意見呀, 非常好呢!!


 


原先話呢日天氣很涷, 不過天公造美, 出了個大晴天, 很暖和呀!!


 


九點三係學校集合…..所以一朝早要煲家粥俾予晴, 很忙的早上!!  我地係D, 因為校長會同我地一齊搭, 所以最尾先上車呀~~

係課室玩吓先~~

做小幫手呢~~


各位, 我都有來湊熱鬧啊....嘻嘻~~


 


係車上唱吓歌, 猜吓謎語, 好快就到目的地 - 錦田鄉村俱樂部


 


先來個 Banner 合照….跟住玩吓集體遊戲, 吹吓泡泡, 就食午餐喇….

呢個餵食樣....


我地準備玩遊戲喇~~


女, 夾住呀....


媽媽好開心喎......



番轉頭.........跑呀~~~


呢個遊戲要四個家長一齊玩架~~





鄭校長, 影張相先~


鄭校長同何主任.......鄭校長做老師時教過爸爸.....超有緣的!!!


小兔兔...食菜丫~


小兔:  小姐, 我好飽呀!!!


午餐是盤菜宴呀
, 不過小朋友掛住玩, 食既份量好少呢……


 


之後係自由活動, 玩吓個度既設施….


每個小朋友都派了吹泡泡~
  



大頭妹, 好可愛
  



Daddy, 我地去摘士多啤梨喇~~


一齊出動呀~




法國種$60/磅....不過好多都俾人摘左, 所以收穫唔多呀!!! 


不過一齊玩開心最緊要~


廖老師都幾細心的...小朋友都鍾意跟住佢喎....


佢唔怕污糟.....鼓勵小朋友一齊摸吓研究吓呢個大向日葵....


我好喜歡呢個咁互動既畫面, 用左幅相來參加攝影比賽~


發現左原來里面好多種子架~~


埋黎睇真D...


D種子一摸就跌晒落黎.....佢地傻笑一番.......我覺得好攪笑!!!


挨住爸爸, 好冧......






好朋友呀~~


好普通既設施...不過小朋友可以跑跑跳跳, 簡單就是快樂!!!


都係食雪糕要緊....


妹頭堅持玩呢個, 做了女車手....




妹頭, 你識踩嗎?!


好快
2:45 我地就準備離開 loo……小朋友都玩累了, 上左車好多都瞓晒覺, 哈哈~


 


我地四點返到屋企喇!! 今次安排幾好, 好期待下次既旅行呀~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()