close

上星期四請了假帶妹頭到健康院檢查眼睛…..四歲,
應該是健康院最後一次既檢查了!!


等左一陣間
,
就到我地了~~



醫生都檢查得很詳細,
不是求求其其的讀數字便算…….最後得出結果,
妹頭有150度遠視,
對小朋友來說是很正常很健康,
遠視會隨年齡長大慢慢消失!!
太好了!!
因我同貴爸都有近視
雖然都是後天的,
但我怕妹頭都易有近視…..因我知帶眼鏡既麻煩,
幸好醫生釋除了我的擔心!!
Yeah~~





妹頭之前有段時間不停眨眼
,
仍未搵到原因,
我懷疑是敏感令佢唔舒服,
不過醫生話無紅無痛都唔擔心!!
點都好,
希望唔好再有啦,
唔靚女呀~~



乖女, 你要好好保護你既靈魂之窗呀~~

 


p.s.:
媽媽都配了新眼鏡過年呀 HeeeHeee~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()