close
今早參加了學校一年一度既比華利運動會.......因為妹頭星期六上午有學野的, 所以上年沒有參加, 但我今年唔想miss, 所以就唔上堂來玩了!!!
好彩作了呢個明智既決定, 幼稚園小小運動會, 好好玩呢~~~

今年借左基德小學既室內運動場, 比賽健兒由 NC , LK, 至 UK, 而PGS
既BB 應該太細唔識玩looo.........每級小朋友分左紅黃藍綠四組, 我地係 LK 紅組呀~~

好可愛既壁報.....




每班都有做壁報板.....


妹頭........頭好大呀~~ 


開始由UK既哥哥姐姐一齊跳健康寶寶活力操.............見佢地跟音樂跳得很起勁,  好可愛呀!!!  我地場外既家長睇得好開心呢~~



哥哥姐姐表演完就全體小朋友一齊做體操, 佢地係學校都有做, 所以個個都識做, 不過我地第一次見, 真係超可愛!!  哈哈哈哈~

跟住由校長簡單致詞.....


小小剪綵儀式....妹頭有幫手呀~


跟住比賽就正式開始喇~~

我地 LK 紅組既口號係~~~




每級都有三個比賽項目, 個個都必須由家長加小朋友一齊玩.........大人細路都好緊張刺激, 好好玩呀~~

每個項目都有道具同壁報, 老師們真係好利害呀!!!!

我地只影左一個 game 咋~~




同媽媽一齊比賽舍開心架~~



最尾我地紅組攞到亞軍~~



Yeah~~



 
妹頭有很多好朋友呀~~
 
 


不論男女, 個個都好friend 架~~


最後頒了嘉許狀, 多謝媽媽幫手帶拉拉隊口號呀~~
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()