close
聖誕節, 我地 C9 Sqn 約來大坳門走走, 我地都好耐無來了…..因為怕假期人多無得泊車, 我地決定早d10 點左右到, 真係少人好多呀~~

媽媽, 我地一早貢去邊呀?!?!

天氣好好, 無咩風, 唔太涷……..吹泡泡d bubble 可以停係半空中好靚, 不過無風好難放風箏, 貴爸同達叔叔努力左好耐都唔成功呀, C !!

認真的研究一番...........


要再遠D喎~!




呢度OK ??



無風, 風箏飛唔起呀~~

大家轉晒吹泡泡............




這是煙斗 bubble 呀~~~




咪只係影家姐, 我地都有黎架~~~~ 


媽媽, 我都想一齊玩呀~~~


很細心的跳跳媽~~


爸爸, 我地再試多次丫.......向個便....


Peter 叔叔.........個便.....

遠DD.....


呢度夠未?!


飛得起嗎 ?!  ..................!!?!?


都係番來吹泡泡算了......


仔......爸爸吹俾你睇丫~


呼.....呼.....呼.....






我地唔識吹呀.......食野好過 lor...



三個小妹各有各玩, 好可愛





多多表情.............


Jeremy~~ 姐姐抱抱~~


我地全家福.....不過妹妹瞓左loo~~


C9 Sqn....HeeeHeee~~



我地玩到中午就去科大食 lunch….之後去了 Kapo 家休息….幾隻小鬼只是係車度瞓左陣間, 又可以玩成個下午, 真係精力旺盛呀!!!

五個 family, 好齊人呀~~



我地夜既簡單的叫了pizza, 嘻嘻哈哈的渡過 2012 Christmas~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()