close

今年是第三年參加了!!!  這個 xmas party 對我同貴爸都沒有太多新鮮感, 因安排都是大同小異…..但妹頭就很喜歡, 一來有得食, 佢深深記住爸爸公司聖誕party popcorn 同綿花糖!!!  二來有得玩, 有攤位, 有撈金魚, 有吹氣彈床….所以佢樂此不疲呢!! 

為左個女開心, 我地無所謂啦~~ 

今年唔同既就係帶埋予晴來……佢未識玩, 感受吓氣氛先啦!!!  唔知仲會陪兩個女黎多幾多年呢?! HaaaaHaaaa~

妹頭開始先幫手吹 pom pom 先......唔該家姐~

跟住聖誕老人就進場喇!! 大家見到聖誕老人都好興奮呢~~


開始吉波儀式.......爸爸有份上台呀~~



妹頭一開始已去攞綿花糖.....Yumi Yumi !!




我地就同妹妹開餐先~~




是旦食D野, 妹頭急不及待去玩喇~~




我地同聖誕老人影相.....不過妹妹唔 alright 呀~~



嗚嗚.....媽咪, Help~~~~



妹妹未識玩.....妹頭就最開心喇!!!!   聚精會神地玩梗沙畫......



又同爸爸一齊上台抽獎....



好一個小 model 呢~~



我地難得的全家幅~~



最喜歡既一個環節 - 同媽媽一齊撈金魚....



今次有三條呀~~

 
Yeah~~


妹妹手多多呀~~




My sweet heat~~



妹頭, 你又在擺 post ?!?




arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()