close
山區天氣變幻莫測....今日一早起身已天陰陰, 食早餐時仲開始落起雨來!! 好彩尋日已睇羊, 如果唔係就掃興喇! Lucky 呢!! 

我地房個 view~


係房到hea 左陣, 等細雨D我地先慢慢行出去.......今次醒左 -  唔帶車用背帶, 輕裝出發!!  

先去行吓薰衣草森林既香草鋪子, 感受吓薰衣草既浪漫氣氛 (有時間真的好想去行吓薰衣草森林呢~~)
http://www.lavendercottage.com.tw/map2.htm



門口的大 bear bear..........不過有d濕濕地呀!!    =>___<=


好彩去到已停雨喇, 雖然天陰陰, 已很好了~~


小朋友吸印先~~


好靚既產品同擺設呀~







離開鋪頭, 餵食猫又食雪糕 !!!


Yumi, 是淡淡的香芋味丫~


好有趣的清境氣溫 HaaHaa~




妹頭自選的麻糬


今日既行程會去小瑞士花園影吓相, 因紙箱王每食滿NT$300 會送一張成人飛....所以, 會先去紙箱王食 lunch 喇, 佢d set 全都過$300 架, 相信好多人都係咁既策略呢~~
 
攪笑兩父女~


見到呢個紙風車, 就到紙箱王喇~~


全部野都用紙造, gimmick 野, 好得意呀 !!.







妹頭影相越來越有進步喇~


由呢度入去紙箱王餐廳.....
 

鋪天蓋地都係紙..紙..紙..紙..紙.....






呢張 Baby chair..............好 amazing 呢 !!!!!


餐廳望出去既小瑞士




予晴: 媽媽........扶我~~


簡單又很靚靚既裝飾~
 

很有型既"盒裝"飲品........其實只係放隻杯入去個盒度, 不過咁樣型左好多~


我既羊小排~


貴爸既燒春雞


妹頭叫左兒童餐~


睇佢個樣就知好唔好食!! 哈哈~






紙箱王隔離既鋪仔, d朱古力好靚呀~~


之後入小瑞士花園行下......影下相, NT$10 買盒飼料餵鴨, 妹頭玩得好開心, 小朋友就係咁簡單 

小瑞士入口....


妹頭在賣廣告嗎?!


我可愛嗎?????????


呢個甫士王  -_______-II




其實小瑞士唔係好大, 不過一家人行吓影吓相都唔錯~


悠閒, 睇見都舒服呢~~


呢個噴水池, 晚上加上燈光效果應該幾靚的 !


看了很舒服既花花~








放左好多木牛牛~


妹頭話鍾意呢隻心心的~




親子餵鴨仔, 妹頭好開心呢~~



三點㡬, 我地先返見晴放低野.....再沿路行落去老英格蘭, D人推介在這裡 high tea......不過我選擇一路向下行既瑪格麗特, 佢既紫色 tone 實在太吸引!!  

見晴傍邊有幸見到紅色既楓葉, 好靚呀~~





老英格蘭 - 某D角度應該是要好有氣勢的.......不過我地見唔到.....


因為唔係住客, 只可到門口的小庭園, 不能入內的~


傻妹妹~~


再向下走, 遠D個 view 就好好多了~~


見到紫色建築物, 到瑪格麗特喇~~


再來攪笑兩父女~


周圍都係紫色, 好靚呀~




呢個係情侶卡座呀~~




影左幾張都無張一齊望鏡頭, 激C !!


都係影後簡單D !!


Come on, take a break~


走前影張全家福先~


瑪格麗特花園霧上咖啡館
http://hazycoffee.nantou.com.tw/

我地晚上冇周圍去 loo, 留係見晴到食雲南料理, 叫左二人套餐, 都唔錯呀!! 


今晚要pack 定行李 loo.....因聽朝會離開清境去日月潭呀 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()