剛個星期六下午, 我地一班 319 babies 約左去佐敦谷公園開生日會, 呢個公園我地時時都去, 有大草地, 啱晒BB, 又有遊樂設施, 啱晒哥哥姐姐去放電!!


 


呢日天朗氣清, 有太陽, 又有少少風, very  nice ! 


 


我地合作, 一人帶塊地墊, 甫大D地方俾BB ….我地媽媽們就傾吓計, 幾好 HaaaHaaa~

我地仲帶左雪糕屋去玩 heehee~



小主角出場喇 Hi Hi~~





我地敢放手行兩步喇.....






予晴, 一個甜筒丫唔該~


唔係笑呀, 要甜筒呀~~



叫左 pizza, 簡單食d, 大家都無所謂的, 旨在聚吓….


 


今次個1字蛋糕插上左各個 BB既英文名……因為太多, 都唔係好睇到個蛋糕了!!  哈哈哈哈~  不過每個小B都有自己名牌, 又幾有意思的~~



我地叫 Charlene

Happy Gathering!  期待每月一聚呢~~




319 babies, 個個都要健康快樂呀~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()