踏入三月, 便是予晴生日月了!!  其實貴爸都是三月生……不過.......哈哈哈哈~


 


上星期六, 我地一班將軍澳媽媽便book 左會所同呢班一歲小B慶生!  訂左氣球, 做左 banner, 訂左到會, 訂左蛋糕……一歲B開始識玩, 識互動, 見到佢地傻傻既樣, 好攪笑的!! B, 唔駛講, 一埋堆已經 friend , 自己周圍玩了!!!



Banner 好靚呀


辛苦玉哥不停為氣球充氣!!


哥哥姊姊都有幫手吹波呀~~


最緊要有地蓆bb可以落地玩~~


靚靚芷因姊姊同我玩呀~~




一齊開生日會, 我好開心呢~~


拿, 我係呢度呀~~


要同小朋友影相, 真的一d都唔容易!!!  幾個大B 已經要攪一輪, 一個坐一個唔坐, 一個跳另一個跟住跳, 俾佢地激C又笑C!!



終於有比較像樣既一張 !!!


之後到細
B, 放低梳發無野, 但媽媽們要行開時BB就開始不受控了, 又想喊, 又想爬走……玉哥出了殺手 BB, 快快手的一人一粒先可能頂一陣間, 個吓好手忙腳亂, 玉哥好似動物餵飼員, 真的超好笑!!!!  哈哈哈哈~

難得的整齊, 不過心心在車仔瞓覺, 唔齊人呢


予晴你做咩 sir 低左 ?!




一家人合照....兩個妹都唔係望鏡頭!!


野食訂左五餅二魚, 都幾好食呀!! 我地食唔晒呀~~



媽咪, 好大個波呀~~


我就來一歲了~~


係時候切蛋糕喇, 蛋糕好靚靚呢~~


呢班哥哥姊姊又要玩一輪先影到張正經既......


不過好似唔正經好d喎 HaaaHaaaa~~


又到我地呢班寶貝喇~~


最後係混亂既大合照....


雖然混亂, 不過一班姊妹一齊, 超開心的!!!!


我地呢班小朋友
, 很有緣的走在一起, 大家一齊成長, 希望個個都要身體健康, 每日都開開心心呀~~

好好味呀 Yumi~~




好可愛的倒影 ^^
























Grace 同予晴推車仔, 要好大力先得呀!! 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()