close
各方面都準備好晒,就等party正日喇~

Party 由12點至3點,
而我就準備11點多到會場去打點….因朝早仲要去妹頭學校見老師,所以時間有點緊迫!

我地一去到就 pump 氣球,播音樂,幸好場地好靚,
唔駛點裝飾都好 OK.



似模似樣喎.....


妹頭變身白雪公主, 成個人開心晒….HeeHee

白雪公主餵食猫呀....


很可愛的予晴~~


12點, 朋友陸續來,
大家都帶了禮物送給壽星女, 妹頭好忙呢!! 好彩搵左羌叔叔幫手做大會攝影師, 我地可以放心同朋友聚聚, 談談天,
唔須要兼顧呢樣野…..

好多朋友都無個別影相, 大意呀, 希望無介意啦~~


我很喜歡呢幅相, 好 warm !!


我因為要餵予晴食粥仔, 就由貴爸代做遊戲先生, 帶小朋友玩d小遊戲, 跑跑跳跳, 嘻嘻哈哈,
都帶得唔錯喎~

傳波仔....


我地郁唔到呀~~


貴爸爸加 Chole, 呢個組合超爆笑~~


狐狸先生幾多點?


三點.....


大家準備跑喇~~


貴爸爸一抱三......


兩點多, 是時候切蛋糕喇!!! 蛋糕推入來, 大家都嘩嘩聲, 好靚呢!! 點蠟燭, 唱生日歌,
影相…..妹頭睇見蠟燭就燒完急到哭出來, 原來佢話d蠟滴晒落士多啤梨到,
好攪笑!!!

兩表姐妹在密針D咩呢?!


點蠟燭喇, 好緊張呀~~


開始是笑笑的.....


之後變左呢個可憐樣......


好多小小小朋友一齊慶祝呀~~


多謝大家呀, 希望大家都玩得開心啦~~


切蛋糕喇~~


何解媽媽好似仲開心呢~~


我地一家人影番張先啦~~


準媽媽有咩 tum 到白雪公主咁開心呢?!





食埋蛋糕無幾耐都完場…..小朋友走左去隔離既 playroom 玩, 當我在執野時, 先發現原先準備好既
piñata 被遺忘了!! 天呀!!!   唉, 難得第一次試整, 好可惜呀!!! 最尾只好叫小朋友用手拿咋….woo
woo~

玩到四點幾我地就 call 車返屋企loo…

很攪笑的四位公主......一起成長, 友誼永固

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()