1027, 我地參加了東港城同牛津英語Oxford Path 合辦既爬爬比賽….我地比賽時間係下午2-3, 媽媽就同予晴先去排隊登記, 而爸爸就同妹頭上完藝術堂趕來打氣!!





剛去到, 安排有點亂, 為何排隊登記是打晒蛇餅的?! 不是跟時間麼 ?!























大會分了10條賽道, 到予晴比賽時爸爸同妹頭剛巧係度, Yeah!!

我地係二號線…..主持BB一聲, 比賽開始…..我用電話引予晴, 不過佢好似心情很好, 以為我同佢玩, 只係望住我電話, d爬既意欲都無!!! 連主持都話二號bb而家唔係掛住睇電視呀, 好攪笑~~




, 咪周圍望啦......呢面呀~~


快D快D~~


每段比賽兩三分鐘左右
….. 主持BB一聲已結束, 全程我地只郁了兩步, 不過pat pat 仍然在起點-______-‘


予晴平時扭計或找媽媽都爬得好快的
…..呢日唔知係咪夠瞓(那朝都較遲起床), 心情很好, 新環境很八卦, 所以唔爬loo~~


點都好
,是個美好的回憶呀~~

 























 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()