由六個月到八個月, 學懂了很多, 身心都有很大的轉變了~~

媽媽, 你話我嗎?!


食粥吞嚥能力叻了很多....現在每天一餐粥仔, 可以吃到大人碗大半碗的份量. 我粥仔盡量有肉有蔬果, 營養均衡D.....下午茶有吃吓生果, 或口痕食吓餅仔, 不過我地一放假成日周圍去玩, 我自問覺得吃水果不太足夠, 要俾多D心機時間先得!!!





水杯用來玩的......我多數用匙餵水......


牙仔除了下面兩隻門牙, 上門牙四隻都長了出來.......咬得媽媽痛死了

咩都放入口...


又想放入口試吓了....


放噹噹入口...俾媽媽鬧呀 !!!  喊到幾可憐.....唔知以為我在虐兒 ar....


爬爬懂得同膝頭爬了, 不過可能是懶鬼, 很多時仍是用肚腩貼地下爬, 但速度很快....尢其是見到媽媽, 予晴簡直兩眼發光便要爬過來!! 哈哈哈哈~

百厭豬呀~~



每天屋企都好像被打劫一樣混亂   -________-"


唔理佢時...佢就.....!!!  予晴, 你又是戲劇組嗎 ?!?!


唔肯坐, 自己爬走了......


除了爬, 還很喜歡扶住企.....肥腳很有力呀!!

第一次在床邊自己扶住企起來, 好叻叻~~


媽媽, 我得左喇~~


學行車....功用是短時間困住佢, 因為有時一個人睇唔到佢....


不過佢好唔 like.....你睇呢個樣.....!!!


開始想學講野了, 爸爸爸爸的叫, 雖然知道是沒有意思的, 但每次聽到都覺得好 amazing!!  有時又ee rr 的聊我地講野, 很可愛!!




又學會揮手 bye bye, 未做的很好, 不過叫 bye bye 時她懂得揮揮手, 叻叻呀~~

呢個小兔女郎


呢個咩東東來的 ??  魔爪......


小熊熊, 重唔捉到你 !?


家姐, 你睇緊咩 ?!?


我在家抱抱時, 會指住相片同佢講呢個爸爸, 呢個媽媽, 呢個家姐....唔知有無關係, 予晴學會了伸出小手指, 但只限左手食指, 很攪笑!!

很喜歡照鏡.....係自我認知既開始呀~~


come on baby~~


予晴, 話咁快八個月, 媽媽很不捨得呀 !! 很喜歡抱著胖嘟嘟的你錫了又錫, 皮膚滑滑的很可愛....不過你要乖乖喇, 八個月的BB應該要自己睡一覺好的, 你仍然常常半夜起身扭媽媽, 我就累C喇~~



噢.....被發現了.... -____-!!!


很喜歡影兩姐妹的睡相...heehee~


許家傻姐妹~


Papa, Mama, I love U very very much~~ 
Babies, we love U2
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()