11月15日, 妹頭兩歲大喇 !! 我地兩個特意攞日假黎同佢慶祝~~


我地朝早先去睇動畫版既清明上河圖...嘩, 勁多人呀 !! 不過好快就睇完喇~~


先去青衣食個早 lunch, 飽飽後我地就去迪土尼搵 Mickey 同 Minnie 喇 !! 妹頭呢期勁鍾意睇米奇老鼠妙妙屋, 所以對米奇老鼠同佢班朋友都好熟悉, 米妮, 唐老鴨, 高飛, 佢全部都識架 !!


 <--入場喇~~




入去無幾耐, 妹頭已經搵周公瞓晏覺....我地兩個自己影吓相, 睇場 show 先~~



好鍾意呢個 Alice 同皇后呀 !!



<--媽媽...仲後生嗎 ?!?


小公主醒左喇, 可以去玩 loo~~



趁早搵左 Mickey 同 Minnie 影相先 !! 妹頭好鍾意呀, 一D都唔驚 !! 佢仲可以自己行去 Minnie 度 tim....


佢見到 Minnie 好開心呀~~



妹頭: Mickey, 我好鍾意你呀~~



Mickey 攬攬~~




 <--仲有高飛


<--你真係好高呢 !!


我地漸漸發現妹頭很細膽.....佢唔敢玩呢D機動遊戲, 即使睇到人玩得好開心, 或者係超簡單既遊戲....佢上到去, 就會喊住話唔玩 !! 我真係唔明呢......



連玩 Winnie The Pooh 都要喊呀, 屎未 !!



好鍾意呢D相~~



睇埋場煙花先走....



 期待聖誕既來臨呀~~



妹頭, 媽媽同爸爸都永遠愛您 !!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()