上胎駝妹頭時沒有動力去照大肚照.....感覺大肚子不太好看....今胎駝細B時朋友就力勸我去影, 因為我之後都唔會再大肚(兩個夠晒數喇~), 做個留念都好 !!!  而影大肚相最好就係8 個月打後, 因為肚夠大, 影出黎會明顯D, 靚D.......所以呢, 新年前 32 week 時就 book 左 Studio 123.....

帶埋妹頭一齊影, 希望有開心溫馨既感覺......幸好呢個小妹妹都很合作呀, 全程都很順利~~

影完三星期後收到相喇, 效果又OK 喎~~


 














換衫時攝影師幫貴爸同妹頭影左幾張, 好 sweet~~



我好鍾意呢張, 笑到見牙唔見眼~~












我地帶埋親子裝, 等佢幫我地影幾張....不過著起 t-shirt 影出黎就不明顯有大肚子喇~~



影呢個要有工作人員幫手 fing 起條白紗.....出黎效果都幾好睇呀~~








好喜歡加上妹頭的小手.......




arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()