close

12月至3月係摘士多啤梨季節, 所以我同幾個媽媽約定上午上完學警, 下晝就貢出去摘士多啤梨加 BBQ.  大部份士多啤梨園都係元朗, 我地得半日, 未免太攰玩死自己...........即時上網查吓, 好彩搵到近近地係大美篤都有得摘, 隔離就係大美篤燒烤王, 上完學警係九龍塘搭火車到大埔轉小巴就得 !!! Good Good Good !!



 


呢日出太陽, 天氣超好 !! 見到一行行既士多啤梨田真係好開心呀 !! D 士多啤梨唔算好大粒, 不過好甜 !! $50 一磅, 我地埋單$80, OK !!我地摘左都無一個鐘, 因為無謂摘太多, 食唔晒, 不過呢個係好好既親子活動呀~~

媽媽, 呢粒大大粒呀~~




兩母女, 好認真架~~


爸爸, 我好喜歡呢幾幅相, 好自然好開心呀 !! Good Job !! 






我地摘完再
BBQ, 成六點幾先離開.........D士多啤梨可能烔住有d太熟或者壓到, 下次有機會如果唔係即食的話, 都係唔好揀太紅太熟個d !!



埋位喇, 燒野食喇~~



 
睇見佢四個真係好攪笑 !!


 
雪雪同妹頭講數 ?!




 



 睇見咁天真既樣都想笑 HaaaHaaa~


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()