close


12
24日平安夜, 朝早要上 TomLee 音樂班........心郁郁好想送些聖誕小禮拜俾同學仔! 大家都咁細個, 做小食就最啱 !!



我自己好喜歡唧花曲奇
, 因為很鬆脆又香口, 而且成功率很高 !! 哈哈~


 



上餵食猫網搵到呢個花生醬唧花曲奇既食譜, 材料簡單又易做, 一於試吓 !! 23 號晚趁妹頭瞓覺自己就興致勃勃咁量材料做餅......善用屋企資源, 無幼粒花生醬我改用粗粒, 諗住有咬感又香口!! 點知俾左個難題我.......就係d粗粒花生士塞住個唧嘴, 唧黎唧去都唔掂!!  無辦法, 只好勉強整大個唧嘴, 唧完個形狀怪怪的, 所有我覺得唔靚呀 !!



 



第一底份量太少......做多一底, 今次聰明喇, 我唔落花生醬, 修理好個唧嘴, 改為唧完後落杏仁片碎, 無花生醬味, 不過牛油味充足. 效果同味道都好 OK !!



 






24號朝早包裝靚靚去送俾同班朋友仔, 大家收到都好開心啊~~







材料:


麵粉    120


栗粉    30 


有鹽牛油   75     < 我用了無鹽牛油, 所以自行加了少許食鹽>


蛋液    50     < 約一隻份量 >


糖粉    70 


幼滑花生醬   40      < 我用了粗粒, 要注意唧嘴大小 >



 


製作:


1. 牛油室溫放軟  < 不用打發>


2. 加入糖粉攪拌均勻


3. 加入蛋液拌勻(分三次下)


4. 加入花生醬拌勻


5. 加入麵粉和栗粉拌勻(先過篩)


6. 麵漿放入唧袋做形
7.
放入已預熱180度的焗爐焗10分鐘,再轉100度焗5分鐘即成 。 < 我唧得細粒, 所以只焗約10分鐘. >

最後送上妹頭版的 Jingle Bell~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()