close



買左 groupon, 1230號晚約左班媽媽放工一齊整餅. 今次蛋糕係栗子芒果流心蛋糕.


做呢個蛋糕都幾多步驟
......要留心跟足阿 sir 先得 !! 我地幾個吱吱喳喳, 真係好開心 HeeHee~

先做左海綿蛋糕....




再打個 cream....


係半圓型模內加芒果流心同栗子蓉, 放上海綿蛋糕底....


雪完後取出就成功喇~~


最後加裝飾, 係咪靚靚呢 ?!


媽咪, 叻叻呀 !! Yeah~~




小插曲:


完堂我地去左附近餐廳食野, 經理幫我地雪住d蛋糕......點知 Kitty 個蛋糕竟然俾人攞左去切 !! 真係有有無攪錯, 我地去理論, 餐廳經理同老板都唔好意思, 但個水巴佬就態度好差......以為陪錢就可解決 !!  根本就唔係錢唔錢既問題..........個蛋糕係心血黎架麻!!  幸好 Kitty 個蛋糕只係俾人切左一小份, 陪錢之餘我地死都要攞番走個蛋糕 !!


 


後記:
12
31日出左成日街......返到屋企都夜 loo!! 拿拿聲的妹頭去瞓覺, 而我同貴爸就一路倒數近接2012, 一路嘆住呢個好味既新年蛋糕!!! 哈哈~













 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()