上星期四22號冬至晚, 我地睇左香港芭蕾舞團既胡桃夾子......說來慚愧, 胡桃夾子咁出名, 我地都係第一次去認識呢個故事!!!  因為妹頭, 我地先會多左去接觸呢類型既劇目.....


呢套係我有生以來第一套睇既芭蕾舞表演呀, 我覺得超級精彩, 有好靚既場景同服裝, 有香港小交響樂團既現場伴奏, 加埋芭蕾舞蹈員精湛既舞技, 真的好好好好睇!!   

等開場呀~~


兩個鐘既表演對妹頭黎講都唔會長, 佢都可以坐定定咁欣賞, 好現象呀 !! 我要時不時留意下, 俾妹頭睇多D, 慢慢發掘佢既興趣先得!!



《胡桃夾子》
http://hkballet.com/2010/productions/index.php?year=2011&show=9&lang=1





每人攞個小胡桃夾子牌, 掛上我地小小既願望~


p.s.: 我相信妹頭都係鍾意動態多D....我地上次同佢聽聖誕音樂會, 其實指揮同觀眾有交流都幾好玩的....不過妹頭不太欣賞, 可能只有樂團係台上面佢覺得悶, 短短一個鐘都唔坐得耐 !! 反而今次兩小時既表演佢都可以好定咁睇, 真係完全唔同呀!!





arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()