迪士尼由開幕到家下都已一周年了, 因之前聽 comment 實在不太吸引, 所以我地一直都無意欲想去.   不過, 唔知點解, 近牌反而生起"要去"既念頭, 最後揀了平安夜呢日去奇妙一番.  

尋日天氣好好, 出猛太陽.....嘩! 曬到我地不停地 "

"!! 好多人除到得番件短打, 好彩我都唔弱, 係短褲仔行列!!  我地一入到門口, 就見聖誕裝既米奇同米妮同人影相.  雖然絛隊好長, 不過貴老爺話咁 lucky, 幾長都要影. 足足排左一個鐘, 不過可以影個刻真係好開心, 好似兩個大細路, 仲開心過同明星影相!!

 

雖然都唔再係小孩子, 但係入到去裹面, 見到所有 Disney既 icon 都好興奮, 好似回復了童真一樣!!    我地好有策略咁排隊 / 攞 fastpass/ 睇 show, 一日都可以做晒.  不過最唔好就係成日都要排隊.....呢個年紀, 咁光輝既歲月竟然用左黎等巴斯光年 / 小熊維尼 / 米奇老鼠 !!!!! 

 

聖誕節特別日子加開到 9 點, 其實玩晒 games 同食埋野都差唔多時間. 到 8 點幾, 美國小鎮大街開始有小泡泡做的飄雪, 加上夜晚天氣好涼, 加上好靚既睡公主城堡同閃閃既聖誕樹, 感覺好浪漫呀!!   雖然白色泡泡落係人地既頭上面有點 "dirty", 不過總算為我地既平安夜畫上一個完美既句號 !!  

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()